Silberkarklamm - Hias, Rosina, Siega Kleterstieg - (Na) ferraty se Sígou (C/D-D)

Nástupní místo:

Vstup  do soutěsky Silberkarklamm kam dojedete z Ramsau am Dachstein po L 725 po 6 km. Z L 725 je však třeba po 5 km odbočit doleva na Rössingweg která vás dovede po asi 1 km do cíle.

Popis přístupu:

Po vstupu do soutěsky, překonávaje bezpečné žebříky, dojdete po krátké době na plošinu u skalních bloků a k lavičce. Zde doprava přes visutý lanový most nastoupíte do první cesty Hias Klettersteig. Na konci výstupu jděte o kousek výše, potom po červené značce a doleva dolů zpět do soutěsky. Před vámi zde padá do rokle vodopád. Hned z tohoto místa se vám nabízí nástup do další cesty Rosina Klettersteig. Vstoupíte do ní z malé skalky po dalším visutém lanovém mostu. Po výlezu jděte asi 15 minut nahoru pěšinou až k turistické cestě. Po té pokračujte doprava k chatě Silberkarhütte a odtud k Siega Klettersteig. Přístup je označen cedulí s nápisem „Zugang zum Klettersteig Siega“. Sestup po výlezu - jděte vyšlapanou stezkou červeně značenou k cestě č. 619 a tou návrat k parkovišti.
Kombinace tří uvedených zajištěných cest představuje perfektní denní program, který můžete zakončit a nabrat sílu k návratu v chatě Silberkarhütte. Návrat k parkovišti doporučujeme rovněž soutěskou po č.619.
Charakter uvedených zajištěných cest je patrný z přiložených plánků ve fotografické příloze.

Shrhutí:

Oblast: Rakousko, Schladming -  Ramsau Dachstein

Hias Klettersteig
Obtížnost - D, převýšení - 130 m, čas - 1 h, sestup - 25 min.

Rosina Klettersteig ( nejhezčí a nejnáročnější)
Odtížnost - D, převýšení - 140 m, čac - 45 min, sestup - cca 40 min ( k Silberkarhútte)

Siega Klettersteig
Obtížnost - C/D, převýšení - 140 m, čas - 45 min, sestup - více jak 1 hod ( k parkovišti )

Vyber si u nás vybavení na ferraty