Jak nakupovat?

Jak nakupovat

  • Výběr

Zboží si můžete vybrat pouhým kliknutím na daný výrobek nebo jeho vyhledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li konkrétní název výrobku, který hledáte.

  • Vložení do košíku

Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním náhledu výrobku na ikonku s košíkem. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím "KOŠÍK" v horní liště obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.

  • Objednání

Z košíku dále pokračujte volbou „OBJEDNAT" k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci objednávky, označené položky jsou povinné. Dále stiskněte „POKRAČOVAT". Na další stránce vyplníte způsob dopravy, platby a zvolíte znovu „POKRAČOVAT". Překontrolujte si zadané údaje a stisknutím „DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY" bude Vaše objednávka odeslána k vyřízení. Na uvedený telefon nebo email se Vám ozve náš pracovník nejpozději druhý pracovní den.

  • Způsob platby

Nákup je možné uhradit dobírkou při převzetí zboží, zaplacením předem na náš účet či platbou prostřednictvím platební karty. Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.

  • Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš e-mail zasláno potvrzení objednávky se všemi údaji. Po obdržení objednávky Vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a dodatečně objednávku potvrdíme. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 2 pracovních dnů až k Vám domů. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš pracovník.

  • Potvrzení záruky

Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme vždy v předepsaném formátu s výrobkem.

  • Vrácení zboží

Objednáváte-li výrobky jako soukromá osoba (nikoli na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od kupní smlouvy (koupě) do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, zašlete zboží zpět spolu s tímto formulářem, kde je vše uvedeno. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodání. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte takové zabalení, aby nemohlo během přepravy dojít k poškození zboží a původních obalů. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů. Prosíme, zboží neposílejte na dobírku

  • Storno objednávky

Objednávku můžete telefonicky (+420 376 528 895), případně emailem (info@highpoint.cz) stornovat do chvíle, než s vámi náš pracovník naplánuje dopravu zboží k Vám.